Tisdag, tuff dag

Ja vilken dag, herregud min ge! det tar väldigt hårt på en, när man bara få veta hur mycket läxa man får och nu är mina axlar tungt nedragna på grund av alla prov och all stress som jag kommer ha.
Det gör att man blir lite knepig i slutet av dagen. iallafall jag Jennifer och Nikolina.

             Vi skrattade åt allt och inget, och läraren surdampa på oss, men vadå ibland går det inte!



Den här goa och gulliga datorn som jag ägare till, är lite klurig den med. Jag har inget word ni vet microsoft. man ska tydligen ha någn jäkla kod för att ha det, Så om du petter råkar av någon stor jäkla slump läsa detta, så kom ihåg vad du lovade mig?


Just att den här datorn är knepig gör att det är klurigt att lägga in bilder, väldigt omständigt och knapigt ajah.



Jag hade tänkt skriva flera inlägg igårkväll men som ni vet är jag en gode medlem till blogg.se och är inte nöjd med det om man säger så. Så därför kan jag inte lovar er inlägg ikväll.
hakkan
2010-02-16 @ 17:00:44
URL: http://hakberg.blogg.se/

WRGJQ-2J2HB-8XP8D-6J2YK-BMFFD prova den:P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0