två missar på en perfekt kväll

Har fått svar  på min fråga angående mitt rus av besökare. Mina kompisar har haft ett nedåtsutpande sidorframläge med deras bloggande, och människorna är ganska beronde av att läsa nån sorts blogg där det står " Idag har jag gjort" osv. Fick hederspris för att jag är den enda med flaggan i topp med bloggande av mina palars.

Får jag godkänt Victor Åhman?


           Okej precis som jag sa så skriver man vad man har gjort idag, och skoterturen vet ni redan att den var helt underbar men allt annat var kanske inte lika underbart. Vi börja med miss 1.

              1. Alla tjejerna skulle komma till mig runt 7, och jag kände att jag ville göra lite mys, så jag dra till
med en brasa i öppna spisen. jag gör ordning en eld som man ska osv sen när jag var nöjd skulle jag gå upp och fixa det lilla sista. När jag kommer ner känner jag att ett stort grått moln kommer rakt i lungan. Ögorna rinner och det kände som att man hade en brinnande pipa i lungorna. 

            
(glömde visst spjället) Men det löste sig endå trotsallt, vi bakade bort röklukten med en kaka faktiskt. Och det där var miss 1. det finns en tvåa också haha..


             2. Vi tjejer hade dragit oss till isladan för att träffa kompisarna som hade träning. När vi kommer dit fick paulina för sig av någon anledning att hon ville gömmaa sug, så hon gömmer sig på toan där utanför ladan, efter ett tag ringer hon och säger vars hon är och att hon är inlåst.

vaktmästaren hade tydligen låååst. Ack hahahahha, vi sprang till en annan vaktmästare och bad om nyckel, efter en dryg halvtimme fick ut våran älskade lilla paulina och hon grät och var allmänt sööt. HAHAHA jaaaaa=D
v
2010-02-09 @ 09:12:03

HEhe jåå :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0