Andersson ska inte vara sura?

Har endast 3 minuter på detta inlägg, har satt på en av mina mest lyssnade låtar. När den låten är slut så är även inlägget slut, så bli inte förvånad om det slutar illa.!

Låten heter iaf heroes med helena paparizou. Gillar hon helt plötsligt,  Lite av mina klanger vill säga. hahah! Skitsamma

Igår var vi ett gäng hos jennifer och planera allt till Siljegården. Och vi kom fram till att killar har NO PLANERING! vi ska alltid göra allt, planera allt osvosv, Men det höll inte emil med. Glömde att han är en bra planerare med tanke på det han gjorde i somras.


                      Jag kan ju berätta för er i allmänheten att LISA ÄR i en glad period av hennes Liiv.
       Undra om MR EMIL ANDERSSON! håller med?

                 

Lisa Andersson säger:
Och med mig ha du int kunna skriva me för jag har bara surat på dig lr hur??

Emil säger:`
oja :_P

Lisa Andersson säger:

tss, undra vrf jag bara surat på du då va va? haha ska nog ta och smsa 118800?`?

Emil säger:`
haha jo göre , du surar ju jämt så kanske är värt pengarna å få veta varför?

                                      Andersson ska inte vara sura, det är det vi är känd för?

                           

Det här inlägget blev 4 låtar av helena paparizou bara så ni vet?

     

      




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0