Det har börjat om igen

                 Jag vet inte hur många av alla läsarna som har följt min blogg under en lång tid
       jag vet inte heller hur många som tror på det jag skriver, men jag vet att de är vissa som tror på mig och
därför skriver jag det.

Det jag menar är om att det har hänt massa saker i huset, som inte bara JAG har märkt utan i veckan fick jag veta att alla i hudet känn av det. Både mamma pappa och Simon.

    När jag pappa och mamma var i köket så stod det ett äggpaket på diskebänken cirka en dm från kanten.

Jäpp ni förstår rätt. Framför alla vi tre åker äggpaketet i marken. Mamma och pappas hakor var då hängda och alla blev rädda. Asså fan det här är läskigt jag trodde att det hade slutat med allt, men neeej.....





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0