giraff-hals-ben

Yes, en shoppingdag som lisa gillar. Äntligen kom jag hem med saker i händerna.

Och för en jävla gångs skull köpte hon fyra saker till sina två giraffe-hals-ben. Men dom benen fyller ju år snart så jag ville ge dom nåt kul. Jag har skavsår på benen pågrund av alla jeansbyten men nu jävlar.

...
Blev en liten sväng på Thoren skolan. Men inget klokare blev jag ju självklart inte så nu står jag fort
farande tom i huvudet.


*Jag har btw typ bestämt mig att skriva en drömbok. Där jag ska skriva ned mina drömmar varje morgon. Skitroligt att spara och läsa seanre framöver. Vemvet det kanske bli en storsäljare om några år och jag kanske bli år 2028 ´s nya DRÖMBOKSFÖRFATTARE. Så det är vad som ska ske i mina framtids 16 år. Hahh



*Imorgon blir det backen och det kom bli roligt som vanligt =D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0