Grönsak

Jasi, nu börjar blogglivet igen som jag sa förut, allt känns så mycket roligare nu när jag både har tillgång till färska bilder och omgöringsprogram för bilder! =D

Jag hälsade på flickorna Paulina, Anki, jennifer och Nikolina. När jag kom dit hälsar alla på mig förutom jennifer. Dom körde ett spel och Jenka fick inte snacka tydligen så det var nog därför, HOPPAS JAG? :O=D

Hade hört att Nikolina hade sprungit runt huset i bara trosor, och sen gick paulina över till grannen och fråga om dom fick en toalettpapper rulle för att hon hade tagit laxeringsmedlel istället för alvedon.

Okej dte sista var ett skämt, Paulina vägrade göra det och där tog även leken sitt slut.


                     När vi gick ut spårades såklart, iallafall islutet. HAHA JENNIFER! Du vet vad jag menar när jag säger grönsak HAHAH? hahaha




Det är olikt av mig att börja skriva allt så noga. Har det blivit mer poppis, är det de som är roligare att läsa?
                  Näääääe lär inte tro det! :S


             




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0