halsbanden betyder

Det jag skrev om i förra inlägget, hände förra veckan. Har funderat om jag skulle skriva det här i bloggen, men jag vet att många ville veta så därför valde jag att skriva det.

Självklart var inte det inlägget allt för dagen, näääddå



             
En helt vanlig dag, precis som alla andra skriver på sin blogg i första meningen.
När jag städade igår hittade jag min ask med halsband grejerna. Jag hade glömt av de.

     Men de som känner mig vet att jag alltid har halsband på mig. Det är inte bara för att jag vill det för att det är fint. Nääe tvärtom, Jag har det bara för att de halsbanden jag brukar ha på mig betyder jäkulskt mycket för mig.



                           Både att varje grej har symbolisk tanke, och av vem jag har fått de av.
          Jag kommer alltid att ha halsbanden, De är LISA helt enkelt.

                             


                     Månads stenen, korset och ängeln. Och ängeln fick jag av mamma hon har en likadan, och
            jag fick det halsbandet när jag var i den dåligaste perdioden på mina 16 år, därför ger det mig så        mycket              känslor!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0