Jul lovets sista sekunder

Igårkväll var det lite tröttsamt, vilket jag tyckte var helt normalt så lite som vi sovde. Men jag lyckades orka vara med och spela skellefteåspelet med familjen, det som motsvarar Monopol. Men vann dock inte!!

Imorse blev jag väckt för att mamma, Linnea och faster Ann vill ha med mig ut att åka längdskidor. På med kläder och ut för att köra mitt 5 träningspass för veckan.

Jag har ju bestämt mig för att börja träna som en jävel i veckan, och jag hoppas det håller i sig.
Mamma har lovat att köpa träningskort och träningskläder till mig så länge jag vill om jag lovar henne att äta. Nåh problemas!

     Men imorse bröt jag löftet, glömde helt av att äta och det gav ju sina konsekvenser....tyvärr

Men nu är jag pigg, fräch och glad för nu har jag laddat ner en bildredigerar sidan som jag aldrig har hört talas om, det var Emanuel som tipsade om det.

  GIMP heter det visst. Det får duga så länge tills jag får vidare hjälp med photoshop!

                          Så nu vore det ju lockande med en kamera i handen!


Du är alltid så förbannat lockande söt=D




                




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0