Kungaste dagen på länge



Ohya, vi hoppades på en bra fredag och det var precis det vi fick.
         Det börja med att vi prata om att vi skulle göra nåt roligt. Något ovanligt.
Matilda öppnade munnen och fick ut att hon ville göra en film. Och vips så var det de som hände.

Jag for först till Jennifer och va med hon en kortis, Jennifer säger:
(Jennifer)    - Jag måste skynda mig och byta sockar. Dem här är pinsamma.
(Lisa)          - Vadå är en groda pinsam?
(Jennifer)    - Det är ingen groda. Dte är sköldpadda med en blöja.
(Lisa)          - Skämtar du? det är sköldpaddans mage? så mina goinga nu kan ni få avgöra vad det är som skölpaddan har ? En vit mage eller en vit blöja?

                       

Jag hann vara med några skojiga filurer före filminspelandet. Sen när inspelande var i full gång så blev bara  allt bääst! Ingen var snygg och ingen var het men en film som kommer vara med oss länge är ett som är säkert.



                                 Min roll blev självklart POLISON!!!!

                     





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0