Matilda är en spindelmes

Dagens ofrivilliga clown för dagen är???

matilda självklart.

Allt hände i lilla skolans stora matsal. Petter drog i en liten minispindels spindeltrådar. Då fick nog båda vi två en smart idé. Att vi skulle busa lite med någon. Jag sprang och hämtade en sked. alla undra nog varför jag sprang, men när man ska busa med någon måste allt gå rätt till.

jag fick liill mini spindeln upp på skeden och la den i matilda tallrik-

                                                            Och de som känner matilda vet hur hennes relation till spindlar är.
Visst man kan hata spindlar, men de är en stor skillnad på att hata spindlar och att nästa dö för att spindlar finns.

                                          HAHAHA det var fan hur klockrent som helst. Det var jag nog inte ensam om.

Tog ett jävligt långt tag innan Matilda reagera att det låg en spindel i hennes mat. Men henne reaktion går inte förklara. HAHAHAHAH åååååååh varför filmades inte detta?? :D:D

Matilda
2010-01-19 @ 19:42:12
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

INTE okej buhuuu:(

frida
2010-01-19 @ 19:43:58
URL: http://freyd.blogg.se/

reaktionen var klockren :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0