Mumie, kamera skola och allt

Tänkte först meddela att jag fick ett brev idag att kameran inte gick att laga och att jag är lovad att få en ny gratis då, så nu äre bara att dra sig till stan så snart Victor ska det bli bilder.......



Back in the reality!  Allt som vanligt, och det känns både och. Dåligt självklart vem gillar skola i huvudtaget? men bra är även att jag har fått en bra start genom att jag gör allt väldigt genomtänkt så det ska bli enkel och skön sista termin.

Börjdade men en sak som retade mig så galet mycket. Ingen kom på vad den här grejen som brukar sitta på lastbilar. Ingan av oss kompisar kunde komma på vad det hette, men jag hade det på känn att det börja på M... inte mekonomen nääe men så fråga jag pappa.
- Vad heter den här mumien som siter på lastbilar.

Pappa börja gapflabba, han sa:
- De är ingen mumie det är bara en figur som är lika uppblåsbar och skyddad som bildäck, den heter michelin.


                                     Just ja michelin känn jag igen, men visst i sjutton är det en

                           mumie???????
                         

       
Idag efter skolan blev det gym igen, och helvete där sprack något back i baksidan av ryggen, gissar på att bäckenet ligger snett igen.! :S 

                          
   
                        Shit vilket inlägg, långt också....:O'

                                  
                         Kommer alltid gilla din stil sötis...;*

                        

                  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0