Ny kamerabebis är född

Allt om bussresan tog upp hela inlägget, var bara tvungen berätta hur jävla sjukt och onödigt det var, allt det där gjorde att min typiska schemplanering blev en halvtimme försenad!



                Det jag hann med på stan var att få min nya kamera, blev inte samma sort
      Utan en mycket mycket bättre, den ser lika dan ut men är något mindre och har 12,1 MP.
Min förra kamera hade problem med blixten och gav mest bara suddiga bilder, men jävla vilket bra byte jag gjorde.! 

            

             Ens första bild bruka ju vara då man vill veta hur skärpan är, då tar man oftast på djuren som inte har nåt emot det alls.! Det här råka vara första bilden på kameran!



                               




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0