Siljegården bjöd på siljeminnen

                  Jaao, nästa år då jag ska sammfatta 2010, ska självklart den här natten minnas!
Så oerhört skönt att veta att man kan ha galet kul med sina kompisar när som helst.

                  Kvällen:
   * Åkning av madrass, grillning och kurragömma i bgm backen
   * Lekar sånt tjohej
   * Flera promenader me de mest pratgladaste
   * Tydligen så var det åk i underkläder på spark ner för en backe, men jag var inte i närheten.
   * Bli halverst lurad av att Anki hade typ en krampsjukdom, då hon fejkar hennes ryckningar
   * Frukost vid 7 tiden då en från hemtjänsten kom förbi och sa
                - Godmorgon på er.
                    (och då hade vi inte äns lagt oss i sängarna)
           
                                             Allting var så gött!

Det var ett fåtal av alla 20 personerna som ville sova under natten. Dom lär nog har varit rätt så förbannade på oss, eller jag mena dom var förbannade på oss. Meeen, det händer inte så fota att man är på siljegården med så många och vakar natten. NÄÄE! jag ahr inga bilder fö tillfället men.... ajah
johanna
2010-01-09 @ 20:32:18
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/

hehe , elr sova under morgonen med andra ord haha :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0