Skoterkort

Okej, ingen spindel idag och ingen gris är heller inbladad idag men det har endå varit rätt så hyfsad dag. Allt är helt okej i mina ögon så länge man är långt ifrån läxa, pluggning och prov.

Lisa har ju satt sig in i en skoterkurs, och hon har bestämt sig för att ta det där jävla kortet.
Visst.. har hon gett sig i något sånt så får man räkna med att 10 skoterkillar skratta åt en när man inte kan säga till sin skoterledare vars motorn finns.

Det jag sa var sanning, skoterledarn som jag kallas knas, öppnade skoter luckan i början av skotern (finns säkert ett ord för det) och ville att jag skulle svara på det. Men..... ajah


                      Hur fan ska jag kunna veta? Många undrar säkert vad fan ag ska göra på en kurs?
Jaa antagligen för att jag ska få ha kul med en skoter. Och att aölt ska gå lagligt till annars lär man väl få problem i framtiden.

jag kan ärligt säga att jag är uppvuxen skotern, och såfort jag känner lukten och hör ljudet av skoter, får jag mystankar. Vill säga minnen. Jag minns när jag var yngre och jag somnade alltid när jag åkte skoter till stugan (6 mil) ÅÅÅÅHHH JAG VILL HA KORTET DIREKT



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0