Söndagens planerade dag

Det har varit en lång dag, och jag har hunnit med förbaskat mycket saker.! Jag började med att vakna (tur det) och redan då var jag lite småsur. Vet inte varför men.. sen sa mamma till mig att pappa hade ringt skoterkursledaren och han sa att det var okej för mig att fara till Linnea och Nils, (fira nils)

Jag hade på mig nästa två timmar på att göra mig klar. Jag skippade att duscha och hela den biten istället gick jag och städa. För jag kom på att det var ju därför jag var sur därför att det var snuskigt överallt, jag mår illa när jag ser allt, och jag klarar inte av att se lite damm på en lampa, eller klämmor på golvet. NEEEEEJ! blä!

Så idag har jag hunnit med att städa hela toan mitt rum och datarummet. HÅRT jobb !



                   Tur jag städade annars hade jag inte orkat med att vara social med gamalt folk hos Linnea och Nils

Sen har jag gjort läxor, och stressat på jaa jag är nöjd över att jag har gjort nyttiga grejor idag puuh.




                             

                                 Världens bästa syster och världens bästa farmor.

                              Världens bästa        mamma och världens keligaste hund 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0