Tänk hur lätt man kan bli förälskad i mobiler

Jag har verkligen möglat under den här dagen, jag känns så pass dyngsur så att typ mamma skulle kunna vrida ur en hink survatten från mig.!!

haha nääe, jag har inte varit sur idag, men jag for till Lowa runt halv 8 tiden och där hade jag lowa, Jennifer, Nikolina och Matilda det jättebra. Men sen kom Victor och Johan.

När jag Jennifer och Matilda gick till lovas kök för att prata lite, kom vi på att vi ville spela fotboll med min mobil. Dte gick väl bra tills mamma råkade av misstag sparka in mobilen under kylskåper.

Tassande sprang jag till lowa.
- Dy lova Mobilen ligger under ert kylskåp.

Lova skriker till sin pappa.
- pappa kom ner, du måste lyfta fram kylskåpet.

                               Ner för trappan springer både lovas mamma och pappa ner. Dom trodde det
var en råtta eller nåt i kylskåpet.

Skönt att ha min lilla vinröda älskling i handen igen! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0