tio saker om mig ni inte visste

Rummet luktar trångt och instängt och ser för jäkligt ut, Jag blir irreterad och nedstämd när jag ser hur det ser ut. Vanliga fall hade jag ansträngt mina muskler och plocka ihop. Men nu ligger jag i 38,5 feber igen. Så madre uteslöt kioskjobbandet. stackars matilda och nikolina får säketr jobba ihjäl sig, så pussen går till er<3


För tillfället ligger jag i sängen med en hund på golvet i mitt rum och den lilla hunden ligger brevid mina ben och katten ligger vid fåtöljen. Vill säga att jag har tre djur som försöker få mig glad.

 har nyss sett robinsson och skellefteå bo´n vann ju. Det känns ju gött great!



                                TIO saker som kasnke ni inte ni visste

                 * Har tappat min lust att sjunga och kommit på att dans är kuligare
                 * Har tappat lusten för fotboll och önskar att jag börjat med hockey istället. Det är fanimej roligare
                 * Hatar shopping  
                 * Försök inte vara någon annan
                 * Önskar hellre att jag skulle få vara 10 cm kortare istället för att få en miljon kronor i handen.
                 * städar varje dag, oftast badrummet. all städning jag gör, är frivilligt. (mamma har aldrig tjatat) 
                 * Är Inte bekväm med stökig miljö,
                 * Är säker till hundra att det inte finns bättre vänner som passar mig än dom jag har.
                 * Svårt att uttrycka känslor
                 * Är lätt att övertala.
                 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0