Torsdag- skrattigaste skoldagen på länge

Är blogg.se uppdaterat?


Ops det var jäkligt tomt i dag på skolan hela högen var ju borta. Lova, Matilda, Nikolina och Angelica. sjukdom och besök av skola var orsaken. Själv kvar blev det jag jennifer och Johanna. Johanna var mest med robin eller fifti fifti men tappra var det som jag och jennifer kvar kändes det som.

men jag har nog aldrig skrattat så mycket som idag heller HAHAHA helt sjukt. Helt galet pussen går till dig raring.

Nu efter gym och fotbollsträning ska jag vara social och följa min mamma på salsakurs. HÖH vad är typ det? nikolina och hennes mor ska å dit. Shit men ajah det funkar So-Läxan får vänta...


Berättar sen. Troligen kommer mina två ben vara tvngen att samarbeta så somsagt vi få se.............



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0