Turen till kiropraktorn

 En helt vanlig skoldag, den stora skillnaden är bara att jag slutade klockan 1 istället för att jag skulle fara till Falmark. Nej jag skulle inte inte flyga utan till en kiropraktor. När jag och pappa skull dit hittade vi självklart inte så vi körde på den pinsamma metoden genom att fråga någon i närheten, och dte flick bli en Gåist (vad heter det egentligen?)

Hann bara lägga mig på bänken och kiropraktikern sa:
- du är 2 cm sne.
       precis som jag trodde så låg bäckenet snett, och allt beror på min över rörliga kropp och mitt konstiga
sittande. Dem som känne rmig vet att jag aldrig sitter med båda fötterna nere. nääääe självklart ska man sitta på benen, vilket ger detta resultat.......>

          Hade tydligen inte bara ett fel utan flera fel, och mycket av mina fel beror tydligen på att jag tål för mycket smärta. ( det stämmer nog bra det)

               
 
                         Kiropraktorn sa även att jag MÅSTE sluta med att sitta konstigt
          och sitt apå benen. Men han sa att det är samam sak som rökning, dom som röker vet att det är farligt men gör det endå, !! Så jajaja







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0