Tyst, tomt, ensamt

När kommer hem från stan, vill man att mamma ska rusa i hallen och säga.
- Åh lisa, vad skönt att ha dig hemma. vill du ha nåt varmt det är ju så kallt.

      När jag kom hem var det 29 grader och jag höll på dö, och jag bara hoppades att alla skulle ta hand om kalla jag men så var det tyvärr inte.

Ingen hemma, mamma jobba pappa jobba simon snarka väl och hundarna vägrar röra sig för det är så kallt.
Idag är det en sån här dag då jag önskar alla ringde mig på mobilen eller typ farmor ringer och pratar elelr vad som helst, tål inte ensamheten.        


               Är jag konstig när jag säger att jag vill till skolan bara för att slippa vara ensam?? :(

                      

                Och när jag börja tänka på fotbolen mår jag ännu sämre, hur fan ska jag göra i år?
          
      

                       

Emanuel Nilhzon
2010-01-07 @ 23:00:09
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Grattis!

Du har kommit till finalen i veckans blogg! :D

erica
2010-01-07 @ 23:52:32
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

du ska spela! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0