btk svängN

Inte det minsta jobbigt att stå och jobba mitt i värmen, och dessutom stå och vid wooken, nejnej inga bekymmer för hakunaLisa.
Jobbade ett par timmar sen gick jag till Holmen och såg på när killarna badade.. Och det är kvitt mellan victorpajken och lisa, ifall ni ville veta. Orka itne vara sur längre. Jag är förbaskat dålig på att vara sur när det gäller. Måste öva på det.

Men eftersom att min halva familj jobbar på området i veckan, for jag hem och duschade sen for jag tillbaka och tillbringade kvällen där med hundarna. Mycket trevligt vill jag säga. Lillthea och jag hade det mys med hundarna.

Justja jag träffade Nadja och Astrid, faaaaaaaan så kul att se dom igen. Dom hade gått från skråmtr'sk till Burträsk i foppatofflor, det hade tagit dom cirka 5 timmar. Hahah bra jobbat giirls.


                        Nejnejnej dags att sova för att orka med en ny jobbdag. kramilikram


                               

paulina
2010-07-09 @ 11:34:21
URL: http://pakis.blogg.se/

de hoppas jag :)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0