frittfram att göra vad nii..... vill

Idag äre en sån där kväll då jag sitter här hemma själv i den totala äckliga tystnaden. Jag brukar inte våga skriva på bloggen när jag är hemma själv under lång tid. Har ju faktiskt varit med om flera gånger då många läser bloggen och utför "busigheter". Så jag kan kalla mig själv lättlärd.

 Men idag känner jag mig tuff nog för att berätta att jag är hemma själv och med det säger jag även att ni är välkomna hem till mig och banka fönster, slita av strömmen skrämma mig hur ni vill.. Jag är mogen för det.. jag är inte rädd



Mor och fadern ger i stugan, och imorn kommer de hem för att göra sig klar för pappas hemliga resa.
han ska bli bortrövad BORT därför han har fyllt 50.  Men den jäveln har pajjat hela planen och har räknat ut på något jävla vis vars han ska. Och feg som han är går han på den yngsta och försöker pressa ut vars det är han ska.

Bara för att när jag var liten då jag var expert på att avslöja hemliga resor så betyder de inte att jag är 16 år och dum i hela jävla huvudet..

                                     ja somsagt nu är det frittfram att skrämma lisa.

                                                           

                        Matilda är en av dom ärligaste människan jag känner<3
                                     






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0