problem hit och dit

Det hade inte gjort nåt för mig ifall bara internet hade slutat fungera., men det var ju skit förbajjat att alla telefoner tv och sånt shit också skulle sluta fungera, och att solen slutade lysa, och att jag var hemma själv. Alla dom där prblemen hade bakats ihop och satt sig just på lisa.

Så jag har haft stora sociala problem. Men alla problem löste sig då ja spela minigolf med simon jonte och morn min.


Okej nu kom nästa problem.... Ni bgm- bor? kan vi inte vara överens om att ni stannar och håller er i bgm och vi btkare håller sig till vårt. För visst äre nog förbannat att ni snor våran volleybollplan när vi var där före?

man börja ju undra om bgm-bor är människor är hitflyttade varelser från venus.

               jag ska inte skriva ut min kärlek till bygdsiljum för tillfället, BGM står inte lika varmt om hjärtat längre. 
                       och nu ha ja även kommit på att jag ska säga till kunderna att westmans har lagt ner också...
                                               
                                                jag skoja



                                   gårdagens solerier





anonymous
2010-07-16 @ 15:52:49

lite finare , lite bättre. BGM<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0