psg

              Jag kan börja det hela med att säga tusen tack Victoria & Lars, och Jennifer också för allt.
Ajah, hemma är jag ju såklart, det var jag redan vid 12 igår. Jag sovde 6 timmar på raken, och sen var jag tillbaka till verkligheten igen. Jag har verkligen levt i en bubbla i Piteå nu i två nätter. Blev cirka 8 - 10 timmars sömn på tre nätter, men haaaaa sova kunde jag ju somsagt göra när jag kom hem.

Jag har samlat på mig ett par minnen sen pite, Ni behöv inte fatta allt, för jag har liiiiten känsla av att det är så att det som händer i pite.... stannar i pite.

                Dessa punkter kommer att påminna mej om psg framöver.
* Victor åhman blev en herpes victor åhman
* Campingägaren sa 3 gånger till oss - bor ni här
* Halomi
* 96 orna gav allt, men det blev ett riktigt tvärstopp med förlust på straffar
* Ett djur rev upp mitt ansikte på grund av att den satt på handduken, (viket djur har en tagg på ryggen?)
* Nr 16 i spanienlaget
* Det finns bara en enda hejjaklack som är äkta
* "yeah yeah ryye ryye" 


                    




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0