tack john för att jag trängde mig på



Efter en självinbjudan till Johns hus i Mora blev det så att vi for några styckna och basta och bada. Skööönt!
Jag vann bastutävlingen som vanligt! tillochmed över killarna.

När anki,jenka, och matilda klagade på värmen gick dom ut. då sa jag till killarna:
- Fan vad tjejerna är mesiga.

Emanuel svara:

- mmm, jag hade just tänkt säga att det var för varmt, att jag måst gå ut.

haha mes mes mes är ni allihopa allihopa allihopa.... o ja me





 jenka glämde bikinin hemma

 Mitt spöke följde visst med

 Enda kortet som emanuel riktade helt rätt!!!!!
Anonym
2010-07-14 @ 00:07:48

varse lisa :D

Virre
2010-07-14 @ 00:37:52

Kan tänka mig Johns välkommnande:

Asså jävla tattare! Fan måste ni komma hit för?

anki
2010-07-14 @ 11:36:29
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

nope virre, snarare snyltare, annars va allt rätt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0