Juli 12, 2010 jag ska ta tag i det här

Jag har tänkt flera gånger om att JAAA jag ska ta tag i bloggandet, men det har känt som att när jag lika gärna ligger efter kan jag lika gärna vänta en dag till, och en dag till, och en dag till.



Varje år sen jag var en skitunge har jag bott på hembygdsområdet. Samma vecka, samma dagar, samma tider. Det var en gamling som kom fram till mig och tag i mitt armveck och sa:

- Jag minns när du var jätteliten och sprang runt och hjälpte till. Och du försökte dig på att bära drickesbackarna, men du var för liten.

hahhah, santsant! men nu är den värsta veckan på året över för i år, och lovet fortsätter....





Idag har jag suttit på baksidan och sola en stund. Och sen kom pappa med farmor i rullstol och parkerade henne brevid mig och så tittade hon på mina ben och sa:

- Du börjar snart få gamla och fula ben, har du fått nå knulor på bena?
Haha men älskade farmor jag är 16 år. 16 år. 16 fucking år! hahaaa




                                     bilderna är från sista skoldagen med mina föredetta 9 A älsklingar













                              


LOWA - En musikblogg
2010-07-23 @ 14:58:39
URL: http://musiklowa.blogg.se/

sista bilden är så petter! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0