9 A ÄR AWESOME

                             Lisa vill åka jordbävning en gång till! En gång till! En gång till!
Först vare en mjukstart på ett matkrig. Efter det blev det vattenkrig inom och utomhus. och som på gräddet på moset så slutades det med brandlarmet! Lisa gillar Lisa gillar!!

Tänk vilken skillnad det är på lärare och lärare. Vissa kan skratta och le till det och säga gud vad jag älskar mitt jobb medan vissa surar blir rasande och nästan gråter...

Vafasen vi gå i nian, två dagar kvar visst fan måste man få ha kul på riktigt..

DAGENS KOMMENTAR:
- Idag älskar jag mitt jobb då man få slå barn och samtidigt få betalt för det!!!



                                ALLA SOM KOMMER SAKNA 9 A KLAPPAR NU!!!!
                                ALLA SOM TYCKER 9 A ÄR BÄST KLAPPAR NU!!
                                ALLA SOM TYCKER LISA ÄR BÄST KLAPPAR NU
     ( KOM IGEN ANETTE KLAPPA!)
                             







                     




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0