älskar farmor

Gårkvällen i skråm blev så mycket bättre än vad jag trodde. Det är bra att ha låga förväntningar ibland, då blir det bra bättre :P

Idag har jag bara varit världens drömdotter till mamma, och hjälpt henne med saker, haft mitt glatta superleende hela dagen och varit en riktigt söt flicka. jag tog hundarna ut och gick till farmor. åååh farmor måste ska vara den sötaste gumman som finns.


Jag lockade på Ziri, då säger farmor.

farmor  - Ziri är ett fint namn på ett fult djur iallafall.

Lisa      - men inte är hon så ful?

farmor  - Joo en gris är ju finare än den där hunden, eller är det en katta?




             haha sen när hemtjänsten kom och pratade lite grann, sitter jag och hemtjänst tjejen och skrattar åt farmor.. Haha såkul



                                                 bilden är tagen för ett år sen, då vi firade farmor 90 år.
                                     


                         
Matilda
2010-06-06 @ 12:36:52
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

söt farmor :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0