bil + lisa'?

Jag tyck som att jag har jobba 4 sommar i rad då ingen annan har jobbat. Därför njuuuuuter jag av att vara ledig medan andra sliter. Haha nää jag känner faktiskt ett litet sug att jobba. Och det där suget av att jobba kan vara lite farligt ibland. Jag tackade ja till att jobba nu på lördag kl halv 11. Jag visste mycket väl om vad jag gav mig in på. Ni vet dagen efter midsommar. Men ja försök bara se det som är bra..:D



Har även varit in en sväng i stan med modern på en sån där handledar kurs. Så inom en snar framtid sitter Lisa i URP102 och kör.   Och jag kan fortfarande inte vad pedalerna är och vad de heter och när man anväänder dom. Det är iallafall 3 stycken för det kan jag.
Och ni som har hängt med på bloggen, vet ju hur jag och skoter gå ihop...... Så tänk er framför er!
Bil + Lisa Bil + Lisa Bil + Lisa Bil + Lisa! Går det ihop?



                                 


                          




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0