burträsk är verkligen liiitet

klockan är snart 8 och termometern visar 29,9 grader. Det tycker jag är sjukt!  vi har ju typ gått 7 km idag. och det ville jag fira med att gå 3 km till nu ikväll. Så jag tog hundarna och bestämde mig för att gå i 40 minuter i byn. Burträsk, lilla älskade Burträsk blir ju bara mindre och mindre för varje år.

Jag hade ingenstans att gå i dom där 40 minuterna, jag lirka mig in i alla kvarter, upp och ner, runt hus runt en stolpe, Ni vet jag tog vara på varenda liten yta. Och nu har jag lagt mina fotspår över hela burträsk då.


 
                 Jag tyck om att leka polis med hunden, och trycka den mot väggen! bara så ni vet!



syster
2010-06-02 @ 22:10:55

ziri ser ut att njuta av att stå i centrum........ not :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0