en dag på jobbet

Efter gårdagens arbete drog jag och mina resterande syskon till stugan. Vill säga Johannes Karolina Simon och Linnea..
Men med tanke på att det vars dags att jobba imorse var det bara att sätta sig i Jontes bil och köra hem.

Och idag mina damer och herrar idag har jag upplevt bland ut av de värsta dagarna på jobbet.
 Allt var så där prima perfekt till en början. Jag och Olivia hann allt innan vi öppnade, och sen säger en av gästerna.

- Hörre du erat parasoll har flygit ut på storvägen!!!!

Jag kutade ut och tackade och bad guden där uppe som inte lät bilarna köra på kamvägen just då !
Det är inget sånt dät litet glass parply utan en stor jäkla grej.
När jag äntligen satt parplyet på plats fick jag mig min nästa chock.
Parasollet kunde inte bara döda bilar utan parasollet DÖDADE ändå! Den dödade glasbordet. Och det var miljoners miljarders glas bitar och den största glasbiten var 3 cm kanske. OMG!

Sen vare en kvinna som säger till mig:
- Du har inga barn va? för det märks.

nää men va fan tror du själv kvinna! Åhh

                       Ajah en oförglömlig dag som käckte oss båda!
                                   men komihåg Olivia att vi är yngst och bäst!











                               Är man inte kort! så gör man sig kort
                                           Inga bekymmer!

olivia
2010-06-27 @ 19:34:01

hahha, ja en väldigt lärorik dag var det iaf :D



vi är typ ganska awesome :P

Matilda
2010-06-28 @ 01:02:13
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Haha wow vilken dag! :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0