fullplanerat enda till lördagsdnatt

Ohh endast en hel dag kvar på skolan! shit det här är läskigt.. jätteläskigt...
Imorgon efter skolan slagit 2 ska lisa hinna med bussen och gå raka vägen till min älskar storsyster Linnea. Vi gör en helkväll på Attityd med lite expriment i håret. Det blir bort med det risiga centimetrarna på håret och dit med nån ny färg. (Hoppas ljust, hoppas ljust)

Lisa sover över på getberget, Och anledningen till det är för att jag ska hinna på attityd dagen efter tidigt som skrutt för att få hjälp med håret och allt annat...

Så hela morgondagen och fredagen är fullpackad! Men lisa gillar sånt.... ibland!

men nu ska jag ladda kamerabatteriet så jag har många bilder att gråta till när jag saknar min klass!


                  


                                              Jag ska bli som dig när jag blir stor!


                           




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0