humör är icke på topp

Har i princip sovit lika mycket idag som jag har gått skola. Jag for hem från skolan efter lunch på grund av huvudet inte riktigt var som det skulle. (Och nej jag menar inte mina hjärnceller)
Så jag for hem, försökte ändå göra lite läxa innan jag somna. Men smart som jag var eller osmart som jag var, somnade jag i solen. YIHO vilken värk det blev när jag vaknade...


Allt det hela glädjer mig när jag vet att jag ska gå nån mil eller så hela dagen imorgon med skolan + att jag vet att flera har gått ut skolan. Det är nåt som jag bara STOR LER UT AV!

Det är det jävla no provet som förstör mitt humör det kan jag ge fan på.!  nä nu ska jag läsa lite mer no, sen ska jag träffa Matilda! seeeee yaaaa !



                                                Jag lägg in en gammal bild, En bild som  jag faktiskt blir glad av!



                   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0