jävelskap till katt

Ikväll somsagt blev jag hundvakt till Bodil. När simon far i hast genom dörren säger han
- Ta hand om kissen, ge han mat.

Aldrig i livet säger jag. Fyfan för den där kissejäveln. Jag är kanske bortskämd, jag har ju haft de tre mest änglakatterna i världen. och dessutom gillar ju jag inte katter. Och så kom simons katt som liknar ett odjur.
Igår tog kattodjuret fart och skull hoppa på min fotjäveln. Ojj vilken otur att jag RÅKADE trampa på kissen. Det tog tre sekunder då Simon kom i rusande fart.-


- VAD FAN GÖR DU?

Och så var det tydligen mitt fel.

Idag när jag skulle stänga skåpet, gick aldrig skåpet igen, så jag slog och slog igen skåpet, sen när jag skulle kolla om det låg nån sladd ivägen som stoppade dörren. Nääe då när jag titta hade kattjäveln stoppa i huvet. så det var huvet som tog stopp. men kattjäveln flyttade sig ju aldrig......

Jag är ingen djurplågare, skulle aldrig göra djur illa med flit, men ibland tar min klumpighet över. Och i det här fallet sa jag INTE förlåt till kattjäveln.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0