Salu om en katt

Larssons optik gav mig godkänt för att skaffa intyg för öveningskörning. Inga skavanker här inte.! jag är av den bästa kvaliten när det gäller den biten.!

Jag fick med min käre gamla barndomsvän Johanna Sandström efter en kilometers tjat.






Föresten är det någon som vill ha en kattjävel? Seriöst jag ger er pengar om ni bara ta den här ifrån mig !!
          Som i lördags då det var 70 pers här, så var varenda en helt salig av kattjäveln. Kattjäveln fick tillochmed mer uppmärksamhet än Linneas bostonvalp!!!!!!!! När alla andra håller i kattjäveln ligger katten på rygg och kurrar och njuter. i det ögnblicket ger katten mig en sån där blick som heter " HEHE LISA MJAU - blicken"
Och alla som håller i katten säger.

- Men gu så fin en katt du har.!

 Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhaaaaa!jaaa katten åt bara  den såsen som ni har ätit idag! men det kunde  jag ju inte säga och det stööööööörde mig!!



                Den här glädjen för katten finns nu mera INTE!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0