sol

 Efter Hårt slit hårt arbete hårt liv behövdes en dag som sådan. Ni vet sån där dag som att gå ut och lägga sig en timme i stolen och sole i takt med grannen. Och jag hade en sån där dum tanke idag.
Jag undrade varför jag måste flytta stolen på olika ställen för varje dag.
men sen kom jag på att solen flyttar ju sig...

Är det möjligt att kunna avläsa solen som en klocka?


                                  ajah slut snackat om sol.
             Efter en timme i solen gick jag in och blev deprimerad, sur, dåligt humör och hela den biten därför att jag har kraftig linje som visar vilken sida jag har solat...
Och jag orkade verkligen inte vända mig och sola tre timmar på mage...

Ops jag fortsatte visst att snacka om sol.


                                        





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0