vi hette 9 A

                                                        9 A ! 9 A som i awesome!
Timmen i kyrkan är bortgjord. Hann bara gå några minuter då första tåren kom. Och det var till Fridas ton som jag inte var med på.


Ursch! Nu är det verkligen dags att klippa navelsträngen mellan jag och 9 A.


Men va fan DET HÄR ÄR JU FÖR UNDERBART! nu är man fri nu kan lisa sväva av lycka. Tänk att en dag kan vara så uppochner. Ursssch

Jag tror att det blir så att man saknar alla, men vissa en gnutta mer. Och det är blandannat Alicia. Den flickan har något som lisa också har. Nästa person jag kommer sakna tro eller ej det är ju Noa.

Och dej victor Åhman,, jag har aldrig dela klass med dig iofs.! men satan så tråkigt att inte gå på samma skola som dig. ursch fan jag gillar inte det här!



                   




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0