faderns dag

Mycket av den energi jag hade igår försvann. Inte konstigt, jag vaknade 6 på morgonen och höll igång med världens bästa och sämsta dag. Runt 3 tiden nån gång slutade jag min kväll. Vi hade det underbart i går i några timmar, men den sista timmen var den jobbigaste timmen jag har varit med om iallafall.. När jag had ekommit hem satt och grina för mig själv. Sen att jag ångrar mitt gymnasieval gjorde inte saken bättre!!

Blev väckt imorse runt 9 tiden av att moster marianne står och städar på "min" avdelning. Och sen kom Linnea rusandes och säger att jag måste fixa lappar hit och lappar dit. mamma gnatar om att städa, dammsuga osvosv.

Fan vilken stress det är nu. Blomsterbud hit och dit, telefonen ringr konstant, 3 hundar springer runt, och en kattjävel som äter upp maten. Slutade med att katten blev inlåst på sitt rum!

Ajah pappa fyller bara 50 år en gång så.

Bilder sen igår.... glöm det! det finns ingen tid just nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0