vältränad

1 - 0 till bloggen. Bloggen har kommit till använding under skoltid. Inte illa inte illa. När jag gjorde franska arbete var man  tvungen ha bilder i arbetet. Då kommer mrslisa.blogg.se till användning.

Idag har jag levt en dag som                       lisa med röda mulen,
                                                                hette en helt vanlig tjej
                                                                som blivit bränd om mulen.
                                                                där av solens sken.

 
                               Råkade visst bränna mig på näsan igår. ursch, ursch inte vackert inte skönt.!!!



Å när ja kom från skolan, har mamma lagt min tvättklädhög på stolen som vanligt, och när jag som vanligt ska packa in kläderna i garderoben, ser jag en svart tröja med vit text på, som jag aldrig sett förr.


                        Vad säg ni mina vänner? En vältränad tröja på Lisa. kan det bli mer korrekt?????



                               


                                                               
                                                         




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0