bygdsiljum hjärta Lisa

O jesus gav mig en dag i Bgm igår, och den dagen var guld guld guld guld värd!!!!
       Hände dock inte så mycket,! men har man världens bästa vänenr så har man det.

Blev då cirka 2 oroliga timmar sömn för mig. Vi somna runt halv 4 iallafall. Så något annat än trött är jag inte.
jag sovde en kvart sen vakna jag av att Nikolina sitter mitt uppe i sängen och jag blev jätterädd. jag var tvungen peta i henne för att vara säker på att det var min Nikolina och ingen annan jag trodde det var typ Grudge - tjejen eller något.



Vilket väder idag, herre min ge jag är i lycklig period nu!

                     
                    
                    
                   
                   

                        
Emanuel Nilhzon
2010-03-24 @ 18:12:24
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Hur skulle det se ut om jag la ut bilder på när min flickvän bresar? Inte okej :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0