fiiiiiiiiiiiiiisk!!!!!!!

Måndag Måndag. men för mig blir det som fredag.. eh nä men jag ska nämligen till Bygdsiljum ikväll och göra den byn lite osäker. Nikolina och jag och matilda ska natta natta hos matildas mormor och morfar igen. Eftersom vi ska åka i backen imorgon med skolan passar det bra.


Men jag fick mig allt en lite chock när jag slutade skolan. Jag spänner (säg man så) fast väckan på cykeln helt som vanligt sen bah tvär skrik jag. nicko säger.
- Men Lisa vad är det?
- Det ligger en fisk i min cykelkorg.

Någon hatar mig eller ville ha jävligt kul eller har personen inget liv men i varje fall låg det en död fisk i min cykelkorg. MYYYYYYYYSIGT!
Emelie
2010-03-23 @ 19:08:19
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

HAHAHA LISA :]

va leskigt:(:(:(:( :]HAHAHAHHAHAh<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0