Jag och linneas lilla samtal

Jag ringer sistra:
(lisa)           - jaha vad gör du då?
(Linnea)       - näh inte så mke
(lisa)           -
Men varför viskar du?
(Linnea)       - Scchhhy, jag måste vara tyst, nån ringer på dörrklockan och någon tittar in i brevlådan.

        Två sekunder seanre hör jag hur Linnea skriker i fullt ös och sen la hon på luren.

klart jag blev rädd, men som tur var det bara hennes kompis Emma som skull busa lite. LITE? hallå hon skrämde ju fan livet ur mig med.   Jag tänkte där ett tag    aaaaah vafan Lisa måste göra utryckning och rädda sin syster.


Sen ringer linnea upp:

(lisa)           - Men vafan varför ville du inte öppna för ?
(linnea)        - jag hade inga byxor på mig.



                            KUUUUUUl! jag som trodde linnea skulle dö av en mördare, åååååh!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0