klass 9 a

Japp, blev väckt av ett gulligt sms efter 5 någon gång av Karro, där hon skrev hejdå osv. Nästa vackra sms kom runt 8 då jag fick veta att det inte blev någon skidåkning.

Åt det hållet har det gått hela dagen. Jag har varit världens nedstämdaste person, med världens tråkigaste humör med världens gråt i halsen hela dagen. Men nu vet jag att det är bra och nu mår jag miljoners gånger bättre.

På idrottlektionen sista timmen var jag så jävla slut efter allt gnuande, så jag fick ett litet utbrott som jag tyvärr inte orkar ta tillbaka. Men.. jag gav klassen ett gott skratt, så ja får väl tänka så istället att ni blev nöjda medan jag var arg och skrek och tjoade! hehehe

Men denna skoltröjegrejen gör snart att jag bryter ihop. Min söta rara klass är helt jävla otrolig bara så ni vet!

               



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0