Kvarne

jag har vart i pite hela dagen. Något hände under denna resa. Det jag menar är att rösten min gav upp. Fan jag låter inte klok ut. Helt seriöst.

Efter piteturen, skull vi träffas ett gäng skotrar på kvarne.
Okej i varje fall satt jag och min röst på skotern och lät Alle bli min skoterchaufför på min blåa skoter med "ROSA MEDAR". Vi drog till kvarnberget, och där vare folk. Så från 8 till 12 har vi varit där.

Min kära röst mådde säkerligen så mycket bättre när jag fick mitt raseriutbrott på min gode gamle skolkamrat Bobby Sörgård. Seriöst hjärtat hoppa 320 skutt. SATAN!

Ajaah men allt gick ju fri och fröjd trotsallt,


Jag har inte kört i ett dike ikväll
Jag har inte fastnat på sjön ikväll
Jag har inte ramlat av skotern ikväll

                                     UTAN IKVÄLL HAR JAG LÄRT MIG KÖRA SKOTER PÅ RIKTIGT!


                    
                    
                   
                   

                           
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0