lördag alla dagar nu

Vilken gårkväll, den var riktigt guld värd tro eller ej fast det inte var så galet speciellt men behövligt och mysigt.

Vi träffades några styckna hos Angelica och där började vi med att se VHS - micke och molle. satan så söt film va? Ja sen blev det nästa barnfilm och den hette spöhistorier. aldrig sett förut med det var tydligen en barnfavorit för många. Haha så det kan bli helt underbart!

Haha jag sitter faktiskt och le rnär jag skriver det här för det var så härligt.

Familjen har dragit till stugan som ligger 6 mil bort och kvar sitter jag hemma. Ska försöka få med mig anki en sväng ut. Hon är också övergiven där hemma och hon har en hund som behöver ut så vi ska försöka ta oss ut en sväng sen får vi se vad som händer. Enligt våra planer blir det en repris i Kvarnbeget i kväll. DOCK inte skoterfastningen. För det har blivit en massa tjat om det i veckan hehe.

jag och Nikolina har visst blivit stämplad som världens sämsta skotermänniskor. Vi diskuterade vad en boogie är (vet inte hur det stavas men) Aaa vi kom fram till att det var ett skotermärke. Brevid oss sitter matilda och Jimmy.
(Matilda) - Jimmy vad är det då?
(Jimmy) - Inget skotermärke det är en del i skotern.
(Matilda) - men säg det till dom då?
(Jimmy) - nej jag ska låta dom tro att det är ett märke ett tag. 


                                Bilder från paulinas blogg sen igår.
                        
                                      
                       

                         HEHE



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0