mrs p and the zebra

Det är tråkigt att måsta planera in söndagen på sånt sett att man ska träna kl 2. Mitt på dagen då man helst vill vara ute med resten av familjen tillexempel. Men här sitter jag och vänta på min entimmes träning som börja kl 2.

Gårkvällen var riktigt snål och tråkig. Jag tro ja somna runt 6 till sju. Somna igen kl 10 - 12 och sen gick jag och sov efter 3 igen och vakna kl 7 med ögon som en uggla och var så vaken som aldrig förr.
         Fredagkvällen rädda min helg därför är ja inte missnöjd över att lördagen blev som den blev.!


Läser dagligen min käre kusins blogg. Hon som ett år tillbaka flyttade till Gran canria. Hon festar två dagar i veckan och lever lyx varenda jävla dag. Läste på hennes blogg att i helgen hade dom djungeltema och hon skulle under en hel lördagkväll vara utklädd som en Zebra, men shit vad kul alltså!!

                Här har vi själva zebran

 Herregud jag vill bara gå ut nian snabbspola de tre åren på gymnasiet och flytta utomlands.

om 10 år står jag där som mrs blå lisa
1. Gå ut nian
2. Gå barn och fritid / spektrum i tre år
3. Bo och jobba  utomlands i ett år 
4. När det året är slut så ska jag ha tagit bilkörkortet
5. under dessa år har jag skaffat världens muskler och världens spring teknik
6. jag har vunnit ett springlopp
7. Söka på polis skolan
8. Söka igen
9. söka igen
10. fjärde gången gillt och en plats i polishögskolan
11. Gå ut skolan
12. Slutligen blir jag en riktig polison

                          
                             



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0