ska jag kalla det skoterkväll?

Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss med denna kväll faktiskt. Jag och Nikolina gav oss ut på sjön och vad hände........ JOO jag ska tala om för er vad som hände. Lisa sitter fast i vattnet. Ni få skratta jag tål sånt hehe


           Där satt de trogna hjältarna i cirka 20 minuter.
                                                        Snälla guden säg mig, kommerj ag någonsin klara av att köra mer än 200                                                                                                    meter?

Blev inte vad vi hade tänkt angående kvarnberget heller. Vi var inte ensamma som satt fast för den delen, men vad som än hände så satt alla glada tillslut hemma hos Nikolina. Vi hann med en hel del, blandannat blev det en tråkfilm, sova ett par minuter, dricka sig en kaffekopp, mata det hungriga barnet. 



   



Tänk vad en macka kan göra? Jo den kan göra ett barn väldigt väldigt happy
 
                    



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0