skämt

      SKOLA                 
Musik väntar om en cirka halvtimme. Vi har ju Kim Widerlund nu i två veckor till istället för André.
Kim är en kul kille vilket gör att jag inte kommer hata han som jag gör med alla andra vikarier. Lite smått dåligt bara att André när han ska vara där och bedöma oss. Som ni kanske vet har jag Johanna och Lowa fixat ihop en låt. Och André hoppas och vill att vi ska spela och sjunga den för hela skolan. och det kan möjligtvist ge oss MVG. Frågan är om det är värt all nervositet.?


Visst kan de här skämten vara gamla. Men jag lägger endå ut mina favoriter.

Polisen:
-Kan jag få se ert körkort?
-Nej, nu får det vara nog. Ni tog ju mitt körkort förra veckan. Hur många körkort tror du att jag har?


Varför hade blondinen fotavtryck på dataskärmen?
- För att hon försökt gå ut på internet.


- Hur dog blondinen när hon drack mjölk?
- Kon satte sig.


Vad skriker en blondin som bevittnar en bilolycka?
- Vilket nummer har 112?

Varför kunde inte blondinen skriva siffran elva?
- Hon visste inte vilken etta som kom först.


LOWA
2010-03-26 @ 15:18:15
URL: http://musiklowa.blogg.se/

SV: haha ja, det gick ju inte så bra. Men det finns nästan inte så mycket mer att skriva om på vardagarna :P haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0