Sommarjobb

Det som ska göras
* Städa klart övernåningen
* Skriva två svenska grejer
* Skriva klart engelska grejen
* Göra lite SO
* Söka sommarjobb på kommunen


              Yes det är de som ska göras, det där med sommarjobbet menas inte att jag tänker sommarjobba för kommunen. Utan bara kanske jobba. Ja jag har ju redan jobb på Ostens hus men jag tänker söka ändå och se vad jag får så jag kan få lufta mig lite i tre veckor på ett annat ställe än ostens hus.

Visst det är inget fel på Ostens hus som jobb, men för mig blir det lite mycket bara. När man har hela familjen där och det enda man hör om är Ostens hus..  ostens hus. Och det är liksom under ett helt år. Jag borde få lön bara för att jag måste höra allt varenda dag. Det är lite konstigt och förklara det där.. Men de är så det är..

Emelie
2010-03-29 @ 17:12:00
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

du är grek nu lisa;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0