stressig torsdag

Klumpigt skrivit linnea min vän. Vi är inte fyra familjemedlemmar sorry sorry ;);)

Aja vilken torsdag. världens fart i världens rulle. Har gjort det jag skulle i varje fall dessutom tvättade far min jacka. Och självklart glömde han plocka ut grejerna i armfickan. OCH DÄR LÅG JU MIN RING MIN TJUGOLAPP OCH MITT SKOTERKORT!!!!!! Men som tur som fucking tur är levde ringden, och kortet var helt och tjugilappen hade torkat! :D lisa blev happy igen!


Ajah, packningen för Ammarnäs är packad och imorn bär det av och kommer hem på söndagkväll. ingen idé mina kära läsare att hoppas på at jag ska skriva på lördag. nänänä i det där stället jag ska vara på är mitt ut i vildaste skogen, och där ska vi vara glada om det finns ett dass hehehe :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0